Santa Claus

And then It was Us...

Santa Claus

And then It was Us...

به تو

به تو می اندیشم هنوز

بوییدمت

بوسیدمت

بعد فهمیدم که نبودی!!!

من به تو اندیشیدم

به تو

توهمی از بودن

و تو آمدی

و چه ساده گفتی

"تو توهمی نه من"

میلاد کامکار

نظرات 11 + ارسال نظر
«»من«»تو«»این همه آدم«» شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:48

به تو می اندیشم هنوز
بوییدیم
بوسیدیم
بعد فهمیدی که نبودم
تو به من اندیشیدی
به من
توهمی از بودن تو
*
یکی رو پیدا کن... خیلی تنهایی غریبه...اگه می شناختمت می گفتم اینی که میگی کیه...اما نمیشناسمت...فقط می دونم خیلی تنهایی... از تنهایی تا شادی یه جست کوچیکه ها...تا دیر نشده شاد شو... اگه هم نمی تونی تو راه شادی قدم بذاری با یه نفر همراه شو...
بهت سر میزنم باز

تنهایی که همه تنهان... کی نیست؟
اینی که گفتم خودمم...من شادم...خیلی وقته!!!
مرسی که به فکرمی!

ایمان دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:11 http://www.entrance86.blogfa.com

کسی رو نمیشه پیدا کرد. همه خودشونو قائم می کنن. اونی هم که میخواد کمک کنه، خودشو نشون نمیده، نمیگه کیه.....!

آره! گفتنِ "من، تو، این همه آدم" خیلی راحته. گفتنِ اینکه این همه آدم دور و برمون هستن خیلی راحته. پیدا کردنش سخته. بعضی وقتا هم غیرممکن!

راستی! اسم من ایمانِ! یکی از همه ی این آدما!

unknown چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:06

سلام
خوبی؟
زندگی همش توهمه،واسش حرص نخور،یا خودش میاد یا نامش یا ...پاره پارش............................
دنبال کسی نگرد چون همه آدما دنبال کسی واسه "داشتن" می گردند................
شاد نیستی،تظاهر به شادی می کنی

شیوا یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:41




مهم ینه که آخرش باور کردی که...............................
تو
توهمی نه
اون!


یا نه؟

نه...من توهم نیستم...من خودمم...اون توهمه از من...من اونم...

DEVIL'S ADVOCATE دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:53 http://MY21.BLOGFA.COM

بیچاره ما که واقعیت را وهم و وهم را واقعیت و وهم را وهم و واقعیت را واقعیت ببینم و در این همهمه هیچ وقت نمی توانیم حقیقت را بیابیم.

سلام
موفق تر باشی

دوست جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:55

نیاندیش بیش از این چون

جوابی نخواهی یافت

فریده قلی زاده پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:56 http://www.samar1388.blogfa.com

سلام
زیبا بود
البته از متن پایینی بیشتر لذت بردم
منظورم ماهی...
حس جالبی داشت
موفق و سرسبز باشید

ایمان یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:01

سلام.

بابا قالب جدید!

ولی انصافاْ خیلی قشنگه.

راستی چرا دیگه آپ نمی کنی؟ قهر کردی؟ خبری نیست ازت....

تــَـنــْـهـــآی ِ وَحــْـشــــی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:34 http://khis.blogfa.com/

شیک به دلم نشست ..

Marjan یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:41

و تو آمدی

و چه ساده گفتی

"تو توهمی نه من"

so impressive........

INCOGNITO پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 http://www.hoghogh-ghaemshahr.blogfa.com

در عمق قلبم آتشى است

قلبى سوزان.

در عمق قلبم آرزویى است براى آغاز.

من در احساساتم میمیرم.

دنیای من در خیال است.

من در رویاهایم زندگی می کنم بلى در رویاهایم . . .

تو در قلب من هستى

تو در وجود منى

هر جا که بروم

جلوه گرش خواهم بود و خواهم کرد.

تورا بى پایان دوست دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد