Santa Claus

And then It was Us...

Santa Claus

And then It was Us...

“What is death?” asked the little angel

“What is death?” asked the little angel

“What’s death?”

He asked the question

I said: It’s not living anymore

He asked: “What is living?”

I said its adoration

He asked: “what is adoration?”

I said: Without adoration, it means death

And then he asked me again

“What is death?”

But I had no answer for the little angel who wanted to know why humans are living and then I died.

نظرات 3 + ارسال نظر
؟؟؟؟ چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:04

ولی من فکر میکنم همش تقصیر خود مونه که در زندگیمون Adoration نداریم.یه جای پامون می لنگه که دیگران دوستمون ندارن.

پس اول خودتو بساز پسرجون!!!!!


دوست پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:49

چرا آپ نمی کنی؟

میلاد یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:11

چند وقتیه که حس و حال هیچ کاری رو ندارم... حتی اینقد که جواب نظرت رو نمی تونم برم تو بلاگ اسکای و بدم... خستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد